تجارت الکترونیک با معتبرترین سایت ها

به طور کلی دسترسی موتورهای جستجوگر را به صفحه‌هایی که ارزش محتوایی چندانی ندارند قطع کنید. به عنوان مثال یکی از فایل‌هایی که باید دسترسی موتورهای جستجوگر را به وسیله آن ببندید تبلیغات روی وب‌سایت شماست که می‌تواند اثر منفی روی رتبه شما بگذارد.

یکی از راههای اصلی افزایش بازدیدکننده وب‌سایت، بالابردن رتبه‌بندی وب‌سایت‌تان در موتورهای جستجوست تا کسانی که به دنبال موضوعاتی هستند که در سایت شما نیز به آن پرداخته شده بتوانند براحتی آن را درصفحات ابتدایی جستجو ببینند.

« سئو » چیزیست که بعضی از دارندگان سایت‌ها و وبلاگ‌نویس‌ها به خوبی با آن آشنا نیستند یا اهمیت کمی به آن می‌دهند؛ چیزی که باعث می‌شود یک سایت یا وبلاگ علی‌رغم محتوای خوبی که دارد، نتواند به جایگاه مناسب خود دست پیدا کند. «سئو » یکی از راههای اصلی افزایش بازدیدکننده وب‌سایت بالابردن رتبه‌بندی وب‌سایت‌تان در موتورهای جستجوست تا کسانی که به دنبال موضوعاتی هستند که در سایت شما نیز به آن پرداخته شده بتوانند براحتی آن را درصفحات ابتدایی جستجو ببینند.

ولی روش‌های ساده‌تری هم وجود دارند. گوگل به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی اینترنتی دنیا که حدود 70 درصد از بازار جستجوی اینترنتی دنیا را در اختیار دارد توصیه‌هایی به وب‌ مسترها می‌کند که هر چند ساده هستند ولی در صورت رعایت آن‌ها می‌توانید کیفیت سایت خود را بالا برید و رتبه آن در جستجو را تا مقدار زیادی افزایش دهید.

در این مقاله سعی می‌کنیم بعضی از مهم‌ترین این نکات را به اختصار برای شما توضیح دهیم :

نکاتی درباره محتوی وب‌سایت:

1 - صفحات سایت خود را با یک سلسله‌مراتب مشخص سازید. تمام صفحات باید از حداقل یک آدرس استاتیک قابل دسترس باشند.
2 - تصور کنید کاربران چه کلماتی را جستجو خواهند کرد تا صفحات سایت شما را پیدا کنند، سپس اطمینان حاصل کنید که آن کلمات را در محتوای صفحه مورد نظر خود وارد کرده‌اید.
3 - سعی کنید برای نام‌ها، مطالب و عکس‌های مهم به جای عکس از نوشته استفاده کنید. گوگل قادر به تشخیص نوشته داخل عکس نیست. در صورتی که به هر دلیل مجبور به استفاده از عکس هستید حتما از صفت ( ALT ( ALT Attribute در کد HTML استفاده کرده و چند کلمه در مورد عکس توضیح دهید تا گوگل متوجه موضوع عکس شود.
4 - توجه داشته باشید نقشه سایت خود را باید به صورت فرمت HTML در اختیار کاربران وبسایت خود بگذارید. در صورتی که نقشه سایت شما حاوی تعداد زیادی لینک است آن را به چند صفحه کوچک‌تر تقسیم کنید
5 - مطمئن شوید که لینک شکسته‌ای در سایت خود ندارید. لینک شکسته Broken Links به لینک‌هایی گفته می‌شود که کاربر را به یک صفحه با پیغام خطا هدایت می‌کند.
6 - مطمئن شوید که تمام صفحات شما دارای تگ عنوان title tag و تگ توضیحات Description Meta Tag اختصاصی هستند.
7 - سلسله مراتب تگ‌های H1 تا H6 را رعایت کنید.
8 - حتما سایت خود را در جستجوگرهای اینترنتی browsers مختلف امتحان کنید تا مطمئن شوید در تمامی آن‌ها به خوبی عمل می‌کند.
9 - مدت زمان بالا آمدن سایت را تا حد ممکن کاهش دهید. به ویژه برای کاربرانی که با اینترنت کم‌سرعت به سایت شما می‌آیند این موضوع بسیار مهم است.
10 - مقالات خود را برای کاربران خود بنویسید، نه برای موتورهای جستجوگر. کاربران خود را با نشان دادن مطلبی غیر از آنچه به موتور جستجوگر نشان می‌دهید، فریب ندهید cloaking .
11 - از پنهان کردن نوشته‌ها از دید کاربران که فقط برای موتورهای جستجوگر نوشته می‌شوند خودداری کنید. به عنوان نمونه استفاده کردن از سایز صفر برای فونت یا استفاده از رنگ پیش زمینه برای فونت.
12 -ساختار URL وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کنید. یک URL خوب با ساختار مناسب باعث می‌شود کاربران بتوانند سایت شما را راحت‌تر پیدا و همخوان کنند.
13 - به خاطر داشته باشید URL در نتایج جستجو نمایش داده می شود. پس یک URL زیبا می‌تواند کاربران را به سایت شما بیاورد.
14 - تا حد امکان از فایل‌های فلش در سایت خود استفاده نکنید.

استفاده از نقشه سایت site map

نقشه سایت فهرستی از صفحات قابل دسترس برای کاربران و موتورهای جستجوگر است که به وسیله آن کار موتورهای جستجوگر را برای پیداکردن صفحات سایت آسان‌تر خواهید کرد. برای ساختن این فایل کافیست عبارت Create site map را در گوگل جستجو کنید. سایت‌های زیادی هستند که این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می‌دهند. این فایل را با فرمت XML در Google webmaster Central و Bing webmaster وارد کنید.

توجه داشته باشید نقشه سایت خود را باید به صورت فرمت HTML در اختیار کاربران وبسایت خود بگذارید. در صورتی که نقشه سایت شما حاوی تعداد زیادی لینک است آن را به چند صفحه کوچک‌تر تقسیم کنید.

استفاده از فایل robots.txt

حتما از قابلیت‌های فایل robots.txt استفاده کنید. این فایل به موتورهای جستجوگر می‌گوید تا کدام صفحه‌های سایت شما را جستجو و کدام را نباید جستجو کنند. مطمئن شوید به وسیله این فایل تمام صفحه‌هایی را که نمی‌خواهید در معرض دید موتور جستجو قراردهید بسته‌اید. برای ساختن این فایل می‌توانید عبارت create robots.txt tool را در گوگل جستجو کنید. بعد از اتمام ساخت این فایل باید آن را در هاست Host وب‌سایت خود قراردهید.

به طور کلی دسترسی موتورهای جستجوگر را به صفحه‌هایی که ارزش محتوایی چندانی ندارند قطع کنید. به عنوان مثال یکی از فایل‌هایی که باید دسترسی موتورهای جستجوگر را به وسیله آن ببندید تبلیغات روی وب‌سایت شماست که می‌تواند اثر منفی روی رتبه شما بگذارد. توجه کنید که این فایل نمی‌تواند جلوی دسترسی موتورهای جستجوگر را به صفحات بگیرد و فقط به عنوان یک راهنما عمل می‌کند. با این حال جستجوگرهای بزرگ مانند گوگل و بینگ از این دستورالعمل به طور کامل پیروی می‌کنند.

در پایان توجه داشته باشید که فرایند تغییرات در سئو طولانی و تدریجی است و به صبر و حوصله و کار مداوم نیاز دارد.

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ همراه اول,ایرانسل,تالیا,رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

              

در این کتاب 702 صفحه ای میتوانید بطور کامل با مباحث تجارت الکترونیک که یکی از شاخه های IT میباشد آشنا شوید.

در این کتاب میخوانید:
•  ۵عامل کلیدی در نامگذاری روابط تجاری
•  آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی
•  آشنایی با مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک
•  آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت
•  آغاز عصر داد و ستد الکترونیکی چای در هندوستان
•  آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟
•  آیا سیستمهای کسب و کار الکترونیکی فرهنگ خاصی دارند؟
•  اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار
•  ارزیابی خدمات الکترونیکی
•  استراتژی بازاریابی در وب سایت
•  استراتژی تجاری اسب تروا
•  استفاده از کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره
•  استفاده از منابع مجازی بیرونی برای انجام پروژه های بیشتر در زمان کمتر
•  اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک
•  اشتباهاتی که صاحبان تجارت مرتکب می شوند!
•  افزایش تجارت کدهای مخرب رایانه ای و بازده مالی فراوان آن؛ چرا و چگونه؟!
•  افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری
•  اقتصاد دیجیتالی

با این کتاب الکرونیکی با تمام ترفند های تجارت الکترونیک آشنا خواهید شد.

دوستان عزیز جهت دانلود این کتاب عالی اینجا کلیک کنید.

منبع:www.takbook.com

رمز: www.takbook.com

جهت دانلود کتاب آموزش کامل تجارت الکترونیک کلیک کنید.     

لطفا این وبلاگ را به دوستن و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com و www.bizines.loxblog.ir  و www.bizines.loxblog.net

javahermarket




تاریخ: یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:مقدمه,از کجا,شروع تجارت الکترونیک,شروع تجارت الکترونیک, چگونه تجارت الکترونیک را شروع کنیم,مقدمه برای تجارت الکترونیک,چگونه تجارت کنیم,زاههای تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک,روش های کسب درآمد از اینترنت,پول دار شدن با اینترنت,روش های کسب در آمد از اینترنت,اینترنت پول میدهد,پول داری از اینترنت,اینترنت پول داری,تجارت الکترونیک,کسب و کار اینترنتی,تجارت الکترونیک,شروع تجارت الکترونیک,مقدمه ای بر تجارت الکترونیک,تجارت الکترونیک,روش های در امد ازاینترنت,درآمد , كسب درآمد , کسب در آمد , كسب در آمد , کسب درآمد از اينترنت , کسب درآمد اینترنت , کسب در آمد از اینترنت , کسب در آمد اینترنتی , كسب درآمد اينترنتي , کسب درآمد در اینترنت , درآمد اينترنتي , كسب درآمد از اينترنت , كسب در آمد از اينترنت , درآمد از اینترنت , کسب درآمد از اینترنت درآمد , كسب درآمد , کسب در آمد , كسب در آمد , کسب درآمد از اينترنت , کسب درآمد اینترنت , کسب در آمد از اینترنت , کسب در آمد اینترنتی , كسب درآمد اينترنتي , کسب درآمد در اینترنت , درآمد اينترنتي , كسب درآمد از اينترنت , كسب در آمد از اينترنت , درآمد از اینترنت , کسب درآمد از اینترنت,کتاب اموزش تجارت الکترونیک,
ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

سایت زرداز نیز یک سایت تبلیغات کلیکی می باشد و به ازای کلیک بر روی بنر در آمد کسب میکنید البته باید کاربران سایت شما بیشتر باشد تا درآمد چشم گیری داشته باشید.

برای ثبت نام ابتدا روی بنر سپس روی روی بنر کلیک کنید

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

سایت زهتاب نیز یک سایت تبلیغات کلیکی می باشد و به ازای کلیک بر روی بنر در آمد کسب میکنید البته باید کاربران سایت شما بیشتر باشد تا درآمد چشم گیری داشته باشید.

برای ثبت نام ابتدا روی بنر سپس روی روی بنر کلیک کنید

 

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

سایت مای هیت نیز یک سایت تبلیغات کلیکی می باشد و به ازای کلیک بر روی بنر در آمد کسب میکنید البته باید کاربران سایت شما بیشتر باشد تا درآمد چشم گیری داشته باشید.

برای ثبت نام ابتدا روی بنر سپس روی روی بنر کلیک کنید

 

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

سایت زهتاب نیز یک سایت تبلیغات کلیکی می باشد و به ازای کلیک بر روی بنر در آمد کسب میکنید البته باید کاربران سایت شما بیشتر باشد تا درآمد چشم گیری داشته باشید.

برای ثبت نام ابتدا روی بنر سپس روی روی بنر کلیک کنید

 

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

با کلیک کاربران روی بنرهای تبلیغاتی درآمدی برای هر کلیک 60 تومان محاسبه می شود اگر بازدید وب سایت شما بیشتر باشد درآمدی ماهانه 600 هزار تومان خواهد بود

برای ثبت نام در اول روی بنر و سپس  در عبارت زیر بنر کلیک کنید و نا گفته پیداست که 5 هزار تومان حق هضویت و به عنوان پاداش برایتان میدهد.

برای ثبت نام با شرایط گفته شده در بالا در بنر زیر کلیک کنید

 

javahermarket

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:پرشین هیت و ثبت نام در آن,,
ارسال توسط آرش

  با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

 

حجره چگونه کار میکند؟

سیستم تجارت الکترونیک حجره یک میزبان و سرویس دهنده است که به شما این امکان را می دهد ،یک فروشگاه رایگان به همراه تمامی محصولات اینترنتی داشته باشید ویا آنکه از بنرهای موجود در سیستم برای تبلیغات در وبسایت و یا وبلاگ و یا گروه اینترنتی خود استفاده نمایید،این سیستم این اجازه را به شما می دهد که تمامی تفکر خود رابرای فروش بهتر متمرکز کنید. در این سرویس شما به ازای فروش هر محصول درصد قابل توجهی از مبلغ کل محصول را به عنوان پورسانت دریافت خواهید کرد

اعطای فروشگاه اختصاصی با تمامی محصولات

در سیستم همکاری در فروش حجره علاوه بر آنکه تبلیغ کنندگان میتوانند از روشهایی مانند لینک باکس ،بنر های تبلیغاتی محصولات ،پاپ آپ و ... استفاده کنند میتوانند بصورت ویژه صاحب یک فروشگاه اختصاصی با تمامی محصولات و یا  به انتخاب خود بخشی از محصولات فروشگاه حجره با نام دامین احتصاصی و به انتخاب خود شوند ،در این روش کاربر میبایست نام دامین خود را از طریق کنترل پنلی که در اختیار همه کاربران قرار میگیرد و از منوی درخواست اتصال دامنه اعلام نماید ،همکاران ما به محض دریافت درخواست به آن پاسخگو خواهند بود

 

 

نحوه تسویه حساب بر مبنای 100 درصد سفارشات توزیع شده و 30 درصد سفارشات ارسالی در هر هفته میباشدکه در انتهای هر هفته محاسبه و هر شنبه به حساب وبمسترها واریز میشود نکته حائز اهمیت این است که در صورت درخواست فروشنده قبل از موعد تسویه و ظرف 24 ساعت اقدام به واریز مبالغ مربوط به فروشگاه خواهد شد. سيستم تجارت الکترونيک حجره موظف است به مجرد اينکه سفارش به حالت توزيع شد درآمد، در صورت درخواست فروشگاه مبلغ آن را به حساب فروشگاه واريز نمايد.

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش حجره کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

 

سیستم همکاری در فروش نصف نصف

نام دیگر این سیستم 50,50 نیز می باشد به عبارتی وبمستر و سیستم هرکدام شراکتی کار میکنند.

سیستم همکاری در فروش نصف نصف حاصل تعامل وهمکاری گروهی از فروشندگان با تجربه در بازار تجارت الکترونیک کشورمان می باشد. هدف اصلی این گروه پایه گذاری سیستم متفاوتی مبتنی بر نظم ومشتری مداری برای جلب رضایت مشتریان محترم وهمکاران عزیز می باشد. امیدواریم در سایه همراهی وهمکاری شما عزیزان وبه پشتوانه واتکای تجربه چندین ساله گروه بتوانیم جایگاه گروه را در بالاترین سطح بازار تجارت الکترونیک کشور حفظ نماییم.

مزیت های نصف نصف

تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر بعد از توزیع شدن سفارش به هر مبلغی

پرداخت پورسانت به سفارشات نقدی با سیستم پیشرفته و شفاف به عنوان اولین سیستم همکاری در فروش ایران

واریز هفتگی به حساب کاربران بدون درخواست و اتوماتیک

سقف پرداخت 0 تومان و پرداخت پورسانت شما به هر مبلغی

بیشترین درصد سود در بین سیستم های مشابه با درصدهایی بین 25 تا 50 درصد

     

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش نصف نصف کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:همکاری با نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,همکاری بانصف نصف,سیستم نثف نثف ,سیستم همکاری در فروش نثف نصف, سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم نصف نصف,ثبت نام در نصف نصف,ثبت نام در نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم همکاری با نصف نصف,همکاری در فروش,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,تبلیغات نصف نصف,فروتل,همکاری با فروتی,سیستم فروتل,خرید شارز,سیستم فروتل,همکاری با وب مسترها,سیستم تبلیغات نصف نصف,خرید شارز,همکاری با نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,همکاری بانصف نصف,سیستم نثف نثف ,سیستم همکاری در فروش نثف نصف, سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم نصف نصف,ثبت نام در نصف نصف,ثبت نام در نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,سیستم همکاری با نصف نصف,همکاری در فروش,سیستم همکاری در فروش نصف نصف,تبلیغات نصف نصف,فروتل,همکاری با فروتی,سیستم فروتل,خرید شارز,سیستم فروتل,همکاری با وب مسترها,سیستم تبلیغات نصف نصف,خرید شارز,,
ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

              

سیستم همکاری در فروش برمودا

گروه تجارت الکترونیک برمودا با سابقه 5 ساله در امر تجارت الکترونیک سعی در فراهم نبودن بستر مناسب جهت توسعه تجارت الکترونیک در ایران و اشتغال زایی و کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم دارد.از این رو از تمام وبمستران عزیز دعوت می نماید جهت کسب درآمد استثنایی نسبت به عضویت هرچه سریعتر اقدام نمایند. از آنجاییکه گروه ما از فعالان پخش عمده محصولات فروشگاهی می باشد بنابراین اجنساس بسیار سریعتر و ارزانتر از بقیه فروشگاها در اختیار ما قرار می گیرد و شما می توانید درآمد رویایی خود را با ما تحقق بخشید.

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش برمودا کلیک کنید

 

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

 

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود                                             

بازاریابی و کسب درآمد: 

آیا می دانید کسب درآمد در سایت آمازون چقدر آسان است؟ آیا می دانید بازاریابهای زیادی در سایت آمازون با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند؟ شما فقط کافی است به صورت کاملا رایگان در بخش بازاریابی ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مکانهای پربازدید در اینترنت تبلیغ کنید.

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت آمازون شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود.

2. به مناسبت عضویت بازاریاب جدید در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 25000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود. توجه داشته باشید وارد کردن شماره کارت (هر بانکی) و یا شماره حساب الزامی میباشد.

3. به مناسبت زیرمجموعه گیری هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت آمازون شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 5000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

4. به ازای هر تبلیغ کننده (بخش تبلیغ بالای صفحات) که به سایت معرفی کنید 35% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک بنر بالای صفحات سایت، 1,000,000 ریال به سایت پرداخت کند، 35% آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

شرایط و مقررات بخش بازاریابی:

1: لطفا در بخش بازاریابی (کسب درآمد) تنها یک بار اقدام به ثبت نام نمایید.

2: عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سایت به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه می باشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل عدم آشنایی به قوانین از تایید آن سر باز زند.

3: بازاریاب باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام در سایتها جدا پرهیز نماید.

4: بازاریاب نباید برای هیچ سایت غیر اخلاقی و یا فیلتر شده تبلیغ نماید.

5: در هیچکدام از سایتهای بازاریاب نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.

6: بازاریاب باید قوانین کپی رایت داخلی و بین المللی و حقوق مولف و مصنف را رعایت نماید.

7: اعضایی که بیش از 3 ماه پیاپی به سیستم سایت وارد نشوند حذف خواهند شد. یعنی چنانچه یک بازاریاب در طول 90 روز حتی یک بار هم به پنل شخصی خود وارد نشود، از سایت حذف خواهد شد و مسلما تمام درآمد وی که کسب کرده از بین خواهد رفت. بنابراین تقاضا دارم به این مورد توجه کنید تا متضرر نشوید.

8. هر بازاریاب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ایمیل خود و دریافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال کند.

برای ثبت نام در سیستم همکاری در فروش آمازون کلیک کنید

 

جهت تکمیل ثبت نام به قسمت همکاری در فروش مراجعه کنید

 

 

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

          

همکاری در فروش و کسب درآمد: 

آیا می دانید کسب درآمد در سایت تاجر چقدر آسان است ؟ آیا می دانید وبمستر ها و تبلیغ کنندگان زیادی در سایت تاجر با بکار بردن روشهای ساده تبلیغاتی دارای یک درآمد خوب و معقول هستند ؟ شما فقط کافی است با استفاده از فرم پایین صفحه در بخش همکاری در فروش ثبت نام کنید و محصولات مورد علاقه خود را در مکان های پربازدید در اینترنت تبلیغ نمایید.

روش های کسب درآمد از سایت تاجر:

1. هر گاه یک مشتری با کلیک بر یکی از لینک هایی که در سایت یا وبلاگ تان قرار داده اید ، وارد سایت تاجر شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 95,000 تومان قیمت داشته باشد و پورسانت آن 15% باشد، بنابراین 14,250 تومان به حساب شما افزوده می شود.

2. به مناسبت افتتاح سایت در هنگام فعال شدن حساب شما مبلغ 1000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

3. به مناسبت تشویق اعضا هر گاه یک كاربر توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت تاجر شود و در بخش بازاريابي ثبت نام نماید و حساب خود را فعال كند 1000 ريال به حساب شما در سايت افزوده می شود.

 

شرایط و مقررات بخش همکاری در فروش :

1: لطفا در بخش همکاری در فروش (کسب درآمد) تنها یک بار اقدام به ثبت نام نمایید.

2: عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سایت به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه می باشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل عدم آشنایی به قوانین از تایید آن سر باز زند.

3: تبلیغ کننده باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام در سایتها جدا پرهیز نماید.

4: تبلیغ کننده نباید برای هیچ سایت غیر اخلاقی و یا فیلتر شده تبلیغ نماید.

5: در هیچکدام از سایتهای وبمستر نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.

6: تبلیغ کننده عضو این سیستم باید قوانین کپی رایت داخلی و بین المللی و حقوق مولف و مصنف را رعایت نماید.

7: اعضایی که بیش از 3 ماه پیاپی به سیستم سایت وارد نشوند حذف خواهند شد. یعنی چنانچه یک تبلیغ کننده در طول 90 روز حتی یک بار هم به پنل شخصی خود وارد نشود، از سایت حذف خواهد شد و مسلما تمام درآمد وی که کسب کرده از بین خواهد رفت. بنابراین تقاضا دارم به این مورد توجه کنید تا متضرر نشوید.

8: هر تبلیغ کننده پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ایمیل خود و دریافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال کند.

9: ارسال اسپم و ایمیل های ناخواسته به ایمیل افراد، به هر شکل ممکن، باعث بسته شدن حساب کاربری بازاریاب می گردد.

جهت عضویت در سیستم همکاری در فروش تاجر اینجا کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

 

 

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

    

پارسيس يک سايت بازاريابي و همکاري در فروش است که از اواخر بهمن 1389 فعاليت خود را آغاز کرده است. در سايت پارسيس بازارياب ها و فروشنده هاي بسياري مشغول فعاليت هستند.

- تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
- کليه محصولات بازي‌هاي رايانه‌اي در فروشگاه اين سايت با مجوز نشر از بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي به فروش مي‌رسد.
- کليه محصولات فرهنگي در فروشگاه اين سايت با هلوگرام وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامي به فروش مي‌رسد.
- کليه محصولات غذايي، آشاميدني، آرايشي و بهداشتي در فروشگاه اين سايت با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي به فروش مي‌رسد.
- براساس ماده 23 قانون حمايت حقوق مولفان، کليه آثار ارائه شده در اين وب‌سايت با مجوز از صاحب امتياز اثر مي‌‌باشد.
پارسيس يک پورتال تجاري شامل بخشهاي مختلفي همچون همکاري در فروش - درج اگهي - بخش خبرو مقالات - انجمن گفتگو و ... ميباشد.
اگر فروشنده هستيد يا بازارياب، يا اينکه قصد داريد با تبليغات هدفمند کسب و کارتان را رونق بخشيد، سايت پارسيس در خدمت شماست.
همکاري در فروش

يکي از راه هاي کسب درآمد از اينترنت، همکاري در فروش محصولات ديگران و دريافت پورسانت مي باشد. با استفاده از اين روش مي توانيد درآمد معقول و مناسبي را کسب کنيد و لذت کسب درآمد بالا را تجربه نماييد. جهت شروع کسب درآمد کافي است به صورت کاملا رايگان در بخش همکاري در فروش ثبت نام کرده و محصولات مورد علاقه خود را در مکانهاي پربازديد در اينترنت تبليغ کنيد. در سايت پارسيس شما مي توانيد به عنوان تبليغ کننده و بازارياب، با فروش هر محصول، درصدي از قيمت محصول را به عنوان پورسانت دريافت کنيد.

ورود به بخش همکاري در فروش

شرايط و مقررات بخش بازاريابي:

1: هر شخص فقط يکبار مي‌تواند در اين سايت ثبت نام کند. اگر بازارياب هستيد و رمز عبور يا نام کاربري را فراموش کرده ايد،

2: عضويت هر شخص حقيقي يا حقوقي در سايت به معناي مطالعه و قبول کليه شرايط اين توافقنامه مي باشد و پس از عضويت نمي تواند به دلايلي از قبيل عدم آشنايي به قوانين از تاييد آن سر باز زند.

3: محتواي سايت‌ و وبلاگ بازارياب، متن‌هاي تبليغات وي بايد مطابق با قوانين کشور باشد. فهرست کامل مصاديق محتواي مجرمانه را مي‌توانيد از

4: بازارياب بايد قوانين کپي رايت داخلي و بين المللي و حقوق مولف و مصنف را رعايت نمايد.

5: اعضايي که چند ماه پياپي به سيستم سايت وارد نشوند حذف خواهند شد. بنابراين تقاضا دارم به اين مورد توجه کنيد تا متضرر نشويد.

6. هر بازارياب پس از ثبت نام 5 روز فرصت دارد تا با ورود به ايميل خود و دريافت رمز محرمانه، حساب خود را به صورت کاملا رايگان فعال کند.

7. با اينکه هميشه آموزش‌هاي رايگان جهت افزايش فروش و درآمد به اعضا ارائه مي‌شود ولي پارسيس هيچ تعهدي نسبت به آموزش افراد ندارد.

8. ثبت نام در پارسيس به معناي استخدام نيست و هيچگونه تعهد استخدامي براي سايت پارسيس ايجاد نمي کند و از شمول قانون کار و بيمه خارج است.

9. بازارياب نبايد از طريق ارسال ايميل اسپم و ايميل‌هاي ناخواسته اقدام به تبليغات نمايد، در صورت مشاهده، نام کاربري فرد متخلف براي هميشه حذف مي‌شود.

10. هيچ مبلغي براي ثبت‌نام و فعال کردن حساب در سايت از بازارياب دريافت نمي‌شود و بازارياب براي فعال شدن حساب، نيازي به خريد کالا ندارد.

11. عضويت تمامي بازاريابان در سايت پارسيس بر مبناي فعاليت اقتصادي است. لذا سايت پارسيس با جديت از هرگونه فعاليت اعضا که با اهداف غيراقتصادي مانند فعاليت هاي اجتماعي ، سياسي و...انجام پذيرد جلوگيري خواهد نمود.

12. بازارياب نبايد در تبليغ محصولات از متن‌هاي غيرواقعي و گمراه‌کننده استفاده کند.

13. پورسانت متعلقه به بازاريابان، فقط به حساب بانکي که به نام شخص بازارياب و در پنل ثبت شده است واريز خواهد شد و واريز پورسانت به حساب غير و يا پرداخت نقدي خارج از شبکه بانکي امکان پذير نخواهد بود.

14. در سايت پارسيس هيچگونه پورسانتي بابت عضوگيري پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش فقط بابت فروش محصولات اين شرکت مي باشد.

15. اکثر فروشندگان سفارشات را به صورت پرداخت درب منزل ارسال مي‌کنند و خريدار پس از دريافت محصول، هزينه را به مامور پست مي‌پردازد. در اينصورت ممکن است تاييد اينگونه سفارشات کمي طول بکشد.

16. وظيفه فروش و پشتيباني کالا بر عهده فروشنده است و بازارياب نبايد خود را مسئول پشتيباني و فروش کالا معرفي کند.

17. هرگونه هزينه‌اي که ممکن است اعضا حين تبليغات و در راستاي جذب مشتري متقبل شوند بر عهده شخص بازارياب است و سايت پارسيس تعهدي نسبت به پرداخت اينگونه هزينه ها ندارد.

         

 

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش پارسیس کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش پارسیس,حذب فروشنده,فروشنده,همکاری با پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,فروتل,فروتل فروشنده,فروتل حذب پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیتم,همکاری,در فروش,پارسیس,پارسیس,پارسیس فروشنده/سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,خرید شارز ایرانسل,خرید شارز,سایت پارسیس,سیستم همکاری در فروش,سیستم کلیکی,سیستم همکاری در فروش,زهتاب,ثبت نام در پارسیسپعضویت در پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,حذب فروشنده,فروشنده,همکاری با پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,فروتل,فروتل فروشنده,فروتل حذب پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیتم,همکاری,در فروش,پارسیس,پارسیس,پارسیس فروشنده/سیستم همکاری در فروش پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,خرید شارز ایرانسل,خرید شارز,سایت پارسیس,سیستم همکاری در فروش,سیستم کلیکی,سیستم همکاری در فروش,زهتاب,ثبت نام در پارسیسپعضویت در پارسیس,سیستم همکاری در فروش پارسیس,,
ارسال توسط آرش
 

              کسب درآمد

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش همکارفا کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

 

  با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

                  

سیستم همکاری در فروش

چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش سبزگستر به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار بالایی کسب نمایید.

 مزایای همکاری با سیستم همکاری در فروش سبز گستر:

1-دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده با پورسانت بسیارعالی (30%) تا (50%)
2-پرداخت  70 درصدی از سفارشات ارسالی روز و 100 درصد سفارشات توزیع شده
3-تسویه حساب هر هفته 1 بار (یک شنبه ها)
4-عدم کسر هزینه های جانبی از وبمسترها
5-سیستم زیر مجموعه گیری قدرتمندو امکان افزایش در آمد از طریق فعالیت
شما (با استفاده از بخش زیر مجموعه گیری قادر خواهید بود

5 % پورسانت محصول را دریافت کنید و هیچ گونه هزینه ای از کاربر زیر مجموعه کسر نخواهد شد.
6-پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن

7-امکانات و مزایای ویژه برای وبمسترهای قدیمی، معتبر و پر فروش

8-حداقل پورسانت جهت تسویه حساب شش هزار تومان

9:تمامی سفارشات ثبت شده درسبز گسترتوسط تماس تلفنی تایید می شوند و سپس اقدام به ارسال می گردند

         
 

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش سبز گستر  کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

              

در باره ایران نوین

با توجه به افزایش تعداد کاربران اینترنت در ایران و همین طور تمایل کاربران برای انجام خرید های اینترنتی بر آن شدیم تا با راه اندازی پایگاه تجاری ایران نوین سهمی در این بازار داشته باشیم.

در این راستا ایران نوین با بهره گیری از متخصصین این امر راه اندازی شد و امید است در طول فعالیت خود بتواند پاسخگوی نیاز همکاران و هم چنین خریداران باشد .
در حال حاضر سامانه همکاری در فروش با 150 محصول آماده همکاری با شما می باشد . شما می توانید به سادگی به همکاران ما بپیوندید و با ایجاد فروشگاه خود اقدام به فروش محصولات نمایید , ما اقدام به آماده سازی سفارش و ارسال آنها میکنیم و شما بدون نیاز به مکان فیزیکی و یا هزینه های انبار داری و ... پورسانت خود را از هر فروش دریافت خواهید کرد .
ایران نوین امیدوار است با تکیه بر تیم قوی خود در زمینه تجارت الکترونیک و فنی بتواند با امکانات بروز در خدمت کاربران باشد تا موجب رضایت تمامی کاربران باشد. ایران نوین آماده همکاری با صاحبان سایت ها و وبلاگ ها می باشد. همچنین اگر شما واردکننده و یا فروشنده عمده کالا هستید میتوانید جزو تامین کنندگان ایران نوین باشید,برای همکاری با ما در ارتباط باشید.

قوانین

۱ – عضویت هر شخص حقیقی یا حقوقی در سیستم به معنای مطالعه و قبول کلیه شرایط این توافقنامه میباشد و پس از عضویت نمی تواند به دلایلی از قبیل جهل به قوانین و عدم محاسبه کافی از تایید آن سر باز زند.
2 – همکار باید از ارائه هر گونه مطلب و عکس غیر اخلاقی و مغایر با شئون نظام جمهوری اسلامی ایران و شرع مقدس اسلام برای معرفی محصول بپرهیزد.
3 – اطلاعات خصوصی کاربران و همچنین ایمیلهای ایشان نزد سایت محفوظ است و در اختیار اشخاص حقیقی یا حقوقی قرار نخواهد گرفت .
4 – در هیچکدام از سایتهای همکار نباید آموزش دزدی، ساخت بمب و مشروبات الکلی و هر گونه توهین یا شعاری علیه قومیتها و مذاهب مختلف و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.
5 – در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات سیستم از جانب همکار، عضویت ایشان در سیستم لغو می شود و هیچ مبلغی به ایشان پرداخت نخواهد شد.
6 – سیستم در هر زمان میتواند قوانین و مقررات خود را تغییر دهد و لازم است که همکار، فعالیت خود را با قوانین و مقررات جدید تطبیق دهد. در غیر اینصورت میتواند از عضویت در سیستم خارج شود.

               

               کسب درآمد

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در ایران نوین کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ثبت نام در ایران نوین,در باره ایراد نوین,کار ایران نوین,آشنایی با ایران نوین,نحوه ثبت نام در ایران نوین,ایران نوین,نوین ایران,همکری با ایران نهوین,ایران نوین چیست,فروتل,کار با فروتل,نحوه عضویت در فروتل,فروتل چیست,سیستم همکاری در فروش قروتل,فروتل چگونه کار می کند,سیستم هماکری در فروش ایران نوین,ایران نوین,همکاری با ایران نوین,شارز,شارز,خرید شارز,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ایران نوین,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,ثبت نام در ایران نوین,در باره ایراد نوین,کار ایران نوین,آشنایی با ایران نوین,نحوه ثبت نام در ایران نوین,ایران نوین,نوین ایران,همکری با ایران نهوین,ایران نوین چیست,فروتل,کار با فروتل,نحوه عضویت در فروتل,فروتل چیست,سیستم همکاری در فروش قروتل,فروتل چگونه کار می کند,سیستم هماکری در فروش ایران نوین,ایران نوین,همکاری با ایران نوین,شارز,شارز,خرید شارز,سیستم همکاری در فروش ایران نوین,
ارسال توسط آرش

       با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

           

    کلیاتی در مورد اورانوس

    این شرکت با داشتن یکی از بهترین  کادر برنامه نویسی به فعالیت در زمینه  تولید نرم افزار مشغول می باشد.
    این شرکت مفتخر است  با بهره گیری از  جدیترین و قویترین زبانهای برنامه نویسی حال حاضر دنیا  ,نرم افزار هایی با کیفیت عالی , قدرت و امنیت بسیار بالا و محیط گرافیکی کاملا متمایز تولید  و به مشتریان خود عرضه نمایید.

    استفاده از سیستم همکاری در فروش حرفه ای و پیشرفته-محصولات متفاوت و انحصاری پرداخت 30 تا 45 درصد از قیمت فروش محصولات به عنوان پورسانت پرداخت 100 درصد سفارشات توزیع شده و تا 30 درصد سفارش در حال ارسال به عنوان پیش پرداخت در هر بار واریز پرداخت پورسانت به سفارشات نقدی با سیستم پیشرفته و شفاف به عنوان اولین سیستم همکاری در فروش ایران امکان جذب بازاریاب همکار و دریافت تا 5 درصد از فروش هر محصول به عنوان پاداش بدون کسر هیچ هزینه ای از کاربر همکار بازاریاب عدم کسر هزینه ی برگشت کالا و یا هر هزینه ای جانبی دیگر از وبمستر قابلیت استفاده از تبلیغات بنری و متنی پیشرفته حداقل واریزی در سیستم همکاری اورانوس 10،000 تومان می باشد(با درخواست وبمستر هر مبلغی که در حساب وجود دارد حتی اگر کمتر از حداقل واریزی باشد کاملا واریز می شود) واریز پورسانتها به صورت هفتگی  

            

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در اورانوس کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

 با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

              

فروتل مخفف « فروشگاه تلفنی » می باشد.
فروتل از 3 رکن اصلی « فروشنده - شبکه فروش فروتل - خریدار » تشکیل شده است. آرم فروتل نشاندهنده این سه بخش می باشد که سه نفر دستهایشان را بر روی شانه های همدیگر گذاشته اند و حلقه ی اتحادی را تشکیل داده اند.
فروتل سیستم پیشرفته و جامع تبلیغات، بازاریابی و فروش می باشد، این شبکه بسیار گسترده در سراسر ایران از ده ها هزار بازاریاب و سایت اینترنتی و وبلاگ و ترکیب انواع روشهای تبلیغات و بازاریابی سنتی و مدرن تشکیل شده است. کلیه کالاها و خدمات مجاز از طریق این سیستم به صورت گسترده قابل فروش است.

شبکه فروش فروتل به کمک ده ها هزار همکار فروتل، با تمام امکانات و انواع روشهای بازاریابی و تبلیغات به افزایش فروش فروشنده و خرید آسان، ارزان و راحت برای خریدار با مدیریت متمرکز فروتل سرویس دهی می کند.

خدمات ويژه فروتل

همكاراني كه فروشگاه ساز تبليغاتي فروتل را خريداري نمايند و از فروشگاه ساز تبليغاتي فروتل جهت تبليغ و فروش محصولات عرضه شده در فروتل استفاده مي نمايند، جزء همكارن ويژه فروتل محسوب مي گردند و خدمات ويژه فروتل به آنها عرضه مي گردد.
خدمات ويژه شامل موارد زير مي باشد :
    تخفيف در خريد پكيجها
    حمايتهاي مالي، تبليغاتي، جوايز و پاداشهاي مختلف
    اعطاي نمايندگي به تعداد محدود در شهرهاي مختلف، با مزاياي خاص ويژه ي همكاران برتر
    استخدام با حقوق ثابت در فروتل در سراسر كشور براي همكاران برتر
    عضويت در انجمن تخصصي تبليغات و كسب درآمد
    و بسياري خدمات ديگر كه در آينده اضافه خواهد شد.

 

              خرید ام پی تری پلیر آیپاد اپل

این سیستم به گونه ای کار می کند که اگر شما بازار یابی یا کسی که قصد فروش کالا های خود را دارد به این سیستم دعوت کنید و باعث ثبت نام وی شود از این طریق فقط 25 هزار تومان کاسب می شوید.

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش فروتل کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود 

            

درباره پایگان

تسویه حساب منظم

سیستم پایگان شفاف ترین سیستم تسویه حساب و واریز درآمد را دارا می باشد شما در لحظه در جریان میزان درآمد و نیز واریزی های خود قرار خواهید گرفت. واریزی های پایگان به صورت منظم و هر 2 هفته یکبار صورت می گیرد همچنین جهت تشویق وبمستران فعال برای آن دسته از عزیزانی که در سیستم پایگان به عنوان وبمستر 7 ستاره معرفی شوند واریزی ها به صورت روزانه انجام می شود

عدم کسر هزینه برگشتی

برخی از سیستم های همکاری در فروش جهت جلوگیری از ثبت سفارشات کاذب بابت هر برگشتی مبلغی را از وبمستر کسر می کنند، اما پایگان با اعتمادی که به وبمستران دارد هیچ گونه هزینه ای بابت سفارشات برگشتی از همکاران کسر نمی کند همچنین سعی دارد همواره با اجرا کردن روش های نوین میزان درصد برگشتی سفارشات را به پایین ترین سطح ممکن برساند.

5-30 % ضریب افزایشی

سیستم ضریب افزایشی به صورت اختصاصی در سیستم پایگان طراحی و اجرا شده است، بدین ترتیب که وبمستران و همکاران فعالی که در سیستم پایگان به عنوان 5 ،6 و 7 ستاره معرفی می شوند از 5 تا 30 درصد ضریب افزایشی برخوردار خواهند شد. این بدین معناست که پس از احتساب درآمد هر دوره 5 تا 30 درصد از درآمد نیز محاسبه  و به مبلغ اولیه افزوده می شود، مجموعا درآمد + ضریب افزایشی در هر دوره برای وبمستران عزیز واریز خواهد شد. و ...

امّا برتری پایگان نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

1.پرداخت 30 تا 60 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
2.تسویه حساب کاملا شفاف و منظم
3. وجود محصولات متنوع و  کاملا به روز (بیش از 1000 عنوان محصول و اضافه شدن روزانه 1 محصول به فروشگاه
4. امکان جذب زیر مجموعه و دریافت 15 درصد از فروش هرزیر مجموعه به عنوان پاداش

5.واریز 100 درصد سفارشات توزیع شده و 80 درصد سفارشات درحال ارسال در هر تسویه حساب (امکانی که فقط و فقط در پایگان وجود داشته و هیچ یک از سیستمهای مشابه هیچ مبلغی از سفارشات در حال ارسال را پرداخت نمی کنند)
6. امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات به صورت لینک باکسهای انتخابی ، استفاده از بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف به شکل تصادفی ، امکان ساخت یک فروشگاه کوچک با کدهای تبلیغاتی و دهها امکان جدید و بی نظیر دیگر
7.ایجاد شاپلاگ به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی برای تمامی وب مسترها.
هر شاپلاگ شامل تمامی محصولات فروشگاه ها بوده و درچند قالب مختلف ارائه می گردد. شاپلاگ ها همزمان با فروشگاه های اصلی بروز می شوند.
8.امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل با استفاده از گزارشات گرافیکی و با استفاده از نمودارهای ستونی
9.گزارشات کامل و دقیق بر اساس میزان فروش و کالاهای فروخته شده وب مستر و تمام زیر مجموعه ها
10.پنج سال سابقه درخشان در زمینه تجارت الکترونیک

 

             

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش پایگان کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش پاسگان,عصویت در پایگان,پایگان چیست,نحوه ثبت نام در پایگان,شرایط ثبت نام در پایگان,نحوی عصویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,عضویت در سیستم همکاری در فروش پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,نحوه عضویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,چگونه پولدار شویم,نحوی ثبت نام در سیستم همکاری در فروش,سیستم همکاری در فروش پاسگان,عصویت در پایگان,پایگان چیست,نحوه ثبت نام در پایگان,شرایط ثبت نام در پایگان,نحوی عصویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,عضویت در سیستم همکاری در فروش پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,نحوه عضویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,چگونه پولدار شویم,نحوی ثبت نام در سیستم همکاری در فروش,سیستم همکاری در فروش پاسگان,عصویت در پایگان,پایگان چیست,نحوه ثبت نام در پایگان,شرایط ثبت نام در پایگان,نحوی عصویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,عضویت در سیستم همکاری در فروش پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,نحوه عضویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,چگونه پولدار شویم,نحوی ثبت نام در سیستم همکاری در فروشسیستم همکاری در فروش پاسگان,عصویت در پایگان,پایگان چیست,نحوه ثبت نام در پایگان,شرایط ثبت نام در پایگان,نحوی عصویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,عضویت در سیستم همکاری در فروش پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,نحوه عضویت در پایگان,سیستم همکاری در فروش پایگان,چگونه پولدار شویم,نحوی ثبت نام در سیستم همکاری در فروش,,,
ارسال توسط آرش

 با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

            

معرفی سیستم همکاری در فروش میهن استور:
چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش میهن استور به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.

مزایای سیستم همکاری در فروش میهن استور:
1- دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پربازده
2- پرداخت 30 تا 50 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت
3- تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل 8000 تومان
4- پشتیبانی توسط ایمیل و تلفن
5- سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما
6- امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات تصویری ، لینک باکس ، پست ثابت و ...
7- امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی

افتخار سیستم همکاری در فروش میهن استور همکاری با معتبرترین و پربازدید ترین سایت های ایرانی میباشد. هم اکنون شما هم به جمع هزاران وب مستر ایرانی بپیوندید

          

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش میهن استور کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل, همراه اول, تالیا, و رایتل شارژ را با پیامک دریافت کنید

        

بازار بعد از ماه‌ها برنامه ریزی در تاریخ 6 خرداد 1391 همزمان با روز خردادگان به صورت رسمی متولد شد.

بعد از چندین سال فعالیت به عنوان فروشنده و بازاریاب، بر آن شدیم تا یک سیستم همکاری در فروش متفاوت راه‌اندازی کنیم. سیستمی که در عین سودآور بودن برای بازاریاب، کالاهارا با قیمت مناسب برای خریدار ارایه کند. بازاری که در عین ساده بودن، بسیار کامل و حرفه‌ای باشد، بازاری که همیشه به مشتریان و همکاران خود احترام می‌گذارد.

برای بهترین بودن نیاز به بهترین ابزار دارید

چرا بازار

بازار نه اولین است، نه آخرین و نه بهترین، اما تمایل داریم در کنار شما بهترین فروشگاه ایران باشیم. فروشگاهی که بر مبنای برد، برد و برد برای خریدار، فروشنده و بازاریاب فعالیت می‌کند.

فروشگاهی که به حقوق مشتریان و همکارانش احترام می‌گذارد و ایمان دارد که می‌تواند مشتریان و همکارانی وفادار برای همیشه داشته باشد

یکی از ساده‌ترین راه‌های جلب اطمینان در فروشگاه‌های اینترنتی داشتن طراحی آراسته و اختصاصی است. با بازار  به راحتیه طراحی یک پوسته برای وبلاگ می‌توان فروشگاهی زیبا و اختصاصی ساخت

           ام پی تری بیسیم 

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش بازار کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.
لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

با خرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل شارژ برایتان پیامک می شود

               

معرفی سیستم همکاری در فروش بی تا سل:
دوست عزیز : سیستم همکاری در فروش بی تا سل حاصل تعامل وهمکاری گروهی از فروشندگان با تجربه در بازار تجارت الکترونیک ایران با هدف درآمدزایی و توسعه تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت برای وبمستران و فعالان فضای اینترنتی کشور می باشد.
چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش بیتا سل به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود ، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.

  .....مزایای سیستم همکاری در فروش بی تا سل:
1- دارا بودن محصولات بسیار جذاب ،جدید ،متنوع ،معتبر و پرفروش در فروشگاه های اینترنتی
2- پرداخت بالاترین سود مشارکت , 30 تا 50 درصد از فروش محصولات به عنوان پورسانت و سود فروش
3 - تسویه حساب شفاف و روشن هفتگی + تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر بدون سقف پرداخت برای پورسانت ها
4-هدیه عضویت 3000 تومانی برای وبمستران عزیز در بیتاسل - بهترین سیستم کسب درامد و همکاری در فروش ایران
5- امکانات بسیار متنوع برای تبلیغ محصولات مختلف از جمله تبلیغات تصویری ، لینک باکس ، پست ثابت و ...
6- سیستم نرم افزاری قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما
7-امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی
8- پشتیبانی 24 ساعته توسط ایمیل و تلفن

 ..... افتخار سیستم همکاری در فروش بی تا سل همکاری با شماست .
هم اکنون شما هم با عضویت در سیستم همکاری در فروش بی تا سل به جمع صدها وب مستر ایرانی بپیوندید. 

 

کسب درآمد

جهت ثبت نام در سیستم همکاری در فروش بیتا سل کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپساسگذاریم.

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.www.bizines.loxblog.com

javahermarket




ارسال توسط آرش

  میزبان مارکت

جهت عضویت در سیستم همکاری در فروش میزبان مارکت اینجا کلیک کنید

از حسن انتخاب شما سپاسگذاریم

لطفا این سایت را به دوستان و آشنایان نیز معرفی کنیدwww.bizines.loxblog.com   

javahermarket




تاریخ: شنبه 26 اسفند 1391برچسب:سیستم همکاری در فروش میزبان مارکت,چگونه در میزبان مارکت عضو شویم,میزبان مارکت چیست,میزبان مارکت چگونه کار میکند,نحوه ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,آشنایی با میزبان مارکت,همکاری با میزبان مارکت,سیستم میزبان شاپ,میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,سیستم همکاری در فروش میزبان مارکت,چگونه در میزبان مارکت عضو شویم,میزبان مارکت چیست,میزبان مارکت چگونه کار میکند,نحوه ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,آشنایی با میزبان مارکت,همکاری با میزبان مارکت,سیستم میزبان شاپ,میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکتسیستم همکاری در فروش میزبان مارکت,چگونه در میزبان مارکت عضو شویم,میزبان مارکت چیست,میزبان مارکت چگونه کار میکند,نحوه ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,آشنایی با میزبان مارکت,همکاری با میزبان مارکت,سیستم میزبان شاپ,میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,ثبت نام در میزبان مارکت,,,
ارسال توسط آرش

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 149458
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1